Sunday, November 29, 2009

Laman Web Lengkap Ibukota





Tidak susah jika anda benar-benar mahu mengetahui tentang sebuah laman web yang serba lengkap mengenai ibukota.

Katakan apa sahaja dari aspek makanan, fesyen, tempat membeli belah, lokasi tumpuan pelancong atau apa sahaja pasti dapat diperolehi daripada web ini.

Jika anda mahu mencari maklumat tentang ibu negara, ingat laman web www.visitkl.gov.my sebagai rujukan kepada setiap maklumat yang diperlukan.

Bukan itu sahaja, laman web itu turut menyediakan pautan kepada lebih 400 rangkaian web lain yang pastinya membantu orang ramai yang mencari maklumat tentang Kuala Lumpur.

Saya yang menghadiri majlis perasmian laman web itu oleh Datuk Bandar Kuala Lumpur, Datuk Ahmad Fuad Ismail baru-baru ini percaya, laman web itu akan menjadi antara daya penarik kedatangan pelancong ke sini kerana ia menyediakan kemudahan mengakses informasi penting untuk mereka.

Saya memberi jaminan apa sahaja dari tempat penginapan, destinasi menarik, tempat menjamu selera, hiburan dan sebagainya, semuanya ada.

Malahan, laman serba lengkap itu juga akan memberi gambaran keseluruhan tentang Kuala Lumpur.

Ketika saya melayari laman itu sebentar tadi, teruja juga apabila mendapati ia menyediakan kemudahan maklumat lokasi Mesyuarat, Insentif, Konvensyen dan Pameran (MICE), selain pelbagai promosi yang sedang dan akan diadakan di ibu kota.

Saya pasti, ruang percuma yang disediakan untuk mengiklan dan promosi hanya akan dipilih berdasarkan acara yang utama, besar dan menarik perhatian masyarakat sahaja.

Tidak bosan dengan paparan konsep ceria serta mudah digunakan, lama web itu pasti menjadi pilihan orang ramai untuk mendapat maklumat yang mereka perlukan dengan segara.

Jadi, apa lagi yang anda perlukan, layari http://www.visitkl.gov.my/ untuk segala maklumat mengenai ibukota.

No comments:

Post a Comment